Lörda

Sitter här kurandes under en filt i soffan, teven är på med melodifestivalen, idag var de inga direkta bra låtar som jag fastnade för..
Har jobbat på dan idag. Sen hem i några timmar och övervägde och funderade på om jag skulle träna lite häst eller inte. Mitt samvete sa Ja och min trötthet sa Nej. Det var samvetet som vann. Och glad är jag för de, för nu känner jag mej nöjd.
Var otroligt nöjd över träningen med Jullan oxå, damn va bra hon kändes idag :) När de känns så där bra då är de kul, allt klaffar och hon vill bara mer och mer. Synd bara att hon ska ha sån otur i loppen, för hon är verkligen bättre än vad hennes rad visar.
Nä nu ska jag kvällskissa Charlie för sista gången idag. Sen blir de sängen såsmåningom, ska ju trots allt upp imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback