Måndag eller tisdag... Hmm...

En aning dagvild kan man ju säga. Men de är tisdag idag.
Lördagen på bowlingen var Grym :P fan va jag älskar Takida. Ljudet var inte de bästa, var så högt och ibland så hördes de knappt va dom sjöng men känner man bara igen låtarna så.. Antar att deras ljudanläggning är gjord eller inställd för större lokaler.. Men Jag är sjuktnöjd ändå att jag kom dit :P Stog längst fram alldeles framför scenen, Vart ska sleven va om inte i grytan ;)
Tog en massa kort oxå, en del bra och en hel del suddiga mindre bra, men har man bara mobilen och ta med får man vara grymt nöjd.
Söndagen gick i seghetens tecken och gårdagen dvs måndagen då pysslade jag en hel del i stallet. Red en mkt pigg liten fröken, skrittade bara och som vanligt vill hon ju så mkt mer...
Idag var de åter dax för jobb igen. Dessutom ringde jag och hörde ang min nya lgh och kan ju säja att jag vart inte ett dugg klokare. De är snart mitten av april, och jag vet fortf inte när jag kan få nycklarna :/ Den första maj då ska jag ju vara ute från den håla jag bor i nu.. Snacka om att man blir idiot då!

Kommentarer
Postat av: Linda

På dom igen bara Monica=)

2012-04-11 @ 21:20:44
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback