Onsdag

Mammas Op gick bra och hon mår bra :) tack och lov. Kan ju säga att jag var ganska disträ på jobbet igår för gick och funderade hela dan på hur de skulle gå. Men i 17.30 tiden på kvällen pratade jag me syster min och då hade kirurgen ringt henne och meddelat.

På kvällen red jag Jullan en sväng, vet inte vad som flygit i henne för hon var kanon het, fick sitta och blå hålla henne. Rädd för minsta lilla och jag vet inte hur många gr jag höll på att ramla av för hon valde en annan väg en jag tänkt mej. Men lyckades sitta kvar iaf. Vi tränade i sandbackar och när vi kom tillbax till stallet, så drog hon inte en suck. Trots att turen vart ganska hård. Kul att hpn är pigg och alert, men inge skoj när hon ska va så förbaskade het.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det gick bra för din mamma!



Ja, visst är det tråkigt när hästarna blir förbytta så där. Man är helt slut själv efter ett sånt pass!



Nu är bloggen uppdaterad med snabbjobbet! :-)

2011-09-14 @ 23:36:20
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback