Fredag 9 september

Har gått ett par dar sen jag skrev sist. Men har typ haft häcken full.

Måndag kväll startade jag Jullan. Hon gick i sista loppet här på Rättvik. Trodde inte min kusk skulle hit så jag satte upp Sören som kört henne 1 gång tidigare och var då 4:a.
De började regna under kvällen och banan vart ganska blöt. Den bedömdes som ngt tung, hörde aldrig hur många sek "långsam" den var.
Hon värmdes och S tyckte hon var ganska het. När loppet gick fin hon en bra start, men på väg ut ur första sväng då tar S sats och kör fram och lägger sej i ledningen.. Där låg han till fältet gick in i sista sväng, då vart hon trött och de andra hästarna började springa om henne. Hon slutade oplacerad tyvärr. Jag var rätt besviken kan jag lova, vet att de är lätt och vara "staket kusk" men tycker inte han borde styrt ut henne som han gjorde, utan han borde ha legat kvar, och kanske kört fram henne senare i loppet, eller hoppats på en lucka så hon åtminstonde hade fått en placering. Men men bättre lycka nästa gång. Nä de är T som ska köra henne för nu känner han till hur hon är..

Resten av veckan har jag jobbat. Och nu har jag ledig helj.

Igår åkte mamma ner till Uppsala, var meningen att operationen skulle bli idag, men den är framflyttad till måndag. Få se om den blir av då eller framflyttad fler ggr för mer akuta fall. Hon kommer iaf ligga där ett tag och sen kommer hon bli förflyttad till Mora.
Älskar dej lilla mor♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Taaaack=) Känns lite bättre nu faktiskt, äntligen. Känns som man varit sjuk i flera veckor ha ha. Allt bra själv då? Hur går det med lägenheten som du tänkte köpa då?



Kram

2011-09-10 @ 00:52:00
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback