Tisdag

Oj idag sov jagända tills kl var 10. Fick lite panik eftersom jag skulle vara i stallet i 11 tiden för att få Jullan skodd.
Men vaknade inatt runt halv 5 låg och funderade än på de ena än de andra, somnade om till slut, så antar att de var därför jag sov så länge.

Nu är hon iaf skodd. Jag är hemma och har precis ätit, sitter och tar en kopp kaffe och ska dammsuga innan de blir en dusch för att fortsätta ner på jobbet.
Har ruskigt ont i min ländrygg och nacken, och fick även ont i min högra höft nu sen jag kom hem från stallet.. Vad fan är de för fel på min kropp?! :(


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har anmält dit också. Det enda loppet han fick vara med i var ett av dem som gick idag, men där blev han första reserv. GRRR! Romme fredag finns inga lopp åt honom, bara ett stängt vid 1,3 mille och ett poänglopp lika som det på måndag på Rättvik. Han står verkligen i en knepig summa för många lopp är stängda vid 375 000 och det har passerat. Men vi fortsätter anmäla! :-) Ska anmäla till Rättvik nu i kväll så får vi se om vi har tur och kommer med i vanliga loppet eller om det får lov att bli p21an.

Såg att du ska starta på fredag! Kul! Hur känns hon?

2011-10-11 @ 18:25:13
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback