Tisdag

Andra dygnet och har fortf inte rökt.

Men kan erkänna att nu på kvällen var de lite jobbigt, och var nära att tända en, men jag stog emot.
Har lagt in mina räkningar och sett vad jag får i lön, blir inte många kronor över att leva på kommande månad.
Min bil skulle behöva fixas oxå så fort som möjligt, innan snön kommer och dom börjar salta. Är nämligen något som låter från vänster sida när jag gör fullt rattutslag, tror de är en drivknut eller nån led av något slag. Men men bara att hålla tummen att de håller ett tag till, så de hinner bli ny lön så jag har råd och köpa en ny och hinna flirta med ngn händig karl som kan hjälpa mej och byta...
För alla ska ju ha betalt, men när dom själv behöver hjälp eller ngt då ska de lånas, då finns de inte en tanke på att kanske lämna en slant som tack för lånet...
men men alla är vi olika, de märks ju klart och tydligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Keep up the good work!! Du klarar det!

2011-10-26 @ 18:16:30
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack! Det var verkligen superkul att se honom gå för fullt över mål! :-)

2011-10-26 @ 22:47:43
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback