Söndan

Så då var snart denna helj till ändå då och ny arbetsvecka imorgon..


På kvällen igår så åkte jag hem till Karro o Juho en vända, spelade lite spel och satt och pratade, en lugn och skön lördag kväll med andra ord.

Idag har jag och Jullan vart ute och tagit en lugn tur tillsammans med Karro och Benji. Red en gammal stig där varken jag eller K ridit på flera flera år :) var riktigt mysigt men den vägen har verkligen börjat och växa igen och stigen går bredvid ån och på vissa ställen var de inte många cm från de stupade ner mot ån.. Men vi klarade de och tror även hästarna tyckte det var skoj och gå på en ny väg :)






Kommentarer
Postat av: elli

sv; Nu räcker det med 10 ggr, 9 kvar ;) fy skäms, ska försöka sköta mig jag iaf!! Vilken tur att ni blev godkända ändå då! ;)

2011-10-24 @ 16:36:09
URL: http://norsisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback