Slut, slutare slutast? eller vad heter de :D

Fy fan ett sånt pass som jag jobbat idag kommer jag aldrig mer att göra. Deladade turer är en droppe i havet mot de här. Först har jag jobbat på travet, lunchtrav 10 lopp och 2 kval. Sen hem snabbt, bytte om och rastade Charlie och vidare ner mot jobbet en 16-22 tur väntade där.
Känner mej ganska mosig nu och trött, men jag vet hur min kropp funkar så oavsett hur trött jag känner mej så måste jag varva ner ett tag innan jag kan lägga mej och sova. Annars kommer jag bara ligga och snurra och kolla klockan.

Imorrn slutar jag iaf kl 14 och onsdan är jag ledig :)

Heljen har vart lugn, pysslat i stallet lite och så har jag blistrat Jullan lite få se nu då om de ger ngt utslag.

Är väll dax att försöka få på vinterdäcken här ngn dag oxå, för de står nog inte på innan den första snön dimper ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback