Onsdan

Jamen då var jag inne på min 3:e rökfria dag :)

Har ringt på en annons som fanns i Rättviksnytt, men för de första var de för dyrt och för de andra så fick man inte ha husdjur.. Nä nä bara och leta vidare..

Och så fick jag reda på att på fredag kommer en till häst till stallet, så nu blir de fullt där. Kommer en hingst så nu kommer de vara 2 såna där, bara att hoppas denna håller sej innanför stängslet för den andra hingsten den har inte bara el utan trästaket oxå, men den nya kommer endast ha elhage :/
Usch tkr de känns jobbigt när de kommer vara så mkt folk o hästar igen i stallet, mkt skönare och lugnare ju mindre av allt..
Sen så har jag ju fått för mej att Jullan mår bäst av att ha de lugnt omkring sej och inte en massa spring och så, men de kan ju vara annat när hon är i sitt hem än iväg på trav..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback