Måndag

Sitter här uppkrupen i soffan under en filt. Kollar på CSI och spelar lite Wordfeud på telefonen, ja åsså bloggar jag oxå. Är ju tjej så kan ju göra flera saker samtidigt ^^


Igår när jag hade lagt mej så bestämde jag mej för att försöka sluta röka. Jag skulle börja fom idag. Hittills har de gått bra, visst känner jag ett sug efter o få röka, men jag har både tuggummi och sugtabletter jag använder. Kan ju inte säga med 100% säkerhet att jag kommer klara det här, kanske faller jag dit ngn dag och tar en cigg men allt är ju bättre än att röka ett paket om dagen till och minska ner. Men jag hoppas iaf att jag klarar de här. Dom säjer att de är vissa dar som är värre än andra när man slutar.. Få se vilka jag tycker är värst...
Tänkte att varje dag jag är rökfri, då ska jag lägga undan pengar, samma summa som ett ciggpaket kostar, och skulle jag röka ngn dag ja då blir de inga pengar undan stoppade den dan.
Så snart har jag vart rökfri i ett dygn, tycker jag är rätt duktig om jag får säga det själv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback