Lördan

Ledig idag och imorrn, sen nästa vecka då kör jag min tuffa arbetsvecka, då jag jobbar 7/8 dar :/ den gillas inte.

Var meningen att jag skulle åkt till Blnge idag och haft en liten "dejt" med en viss person, men de vart som vanligt ändrade planer.
Sitter här och kikar lite på v75 som är från Romme.

Igår kväll träffade jag bästaste A-K :) fikade och pratade lite. Trevligt trevligt.

Få se om jag ska träffa Karro lite ikväll, hon skulle på middag sen skulle hon höra av sej..

Imorrn hade jag tänkt och ta en lugn vända med Jullan, hon har vilat nu sen starten förra fredan.

Ska se om jag orkar putsa lite fönster oxå, och vinterdäcken skulle jag behöva få på snart oxå. Charlie skulle behöva få sej ett litet bad och pälsvård oxå..
ja mkt måsten gäller bara och ta fram orken :D


Kommentarer
Postat av: A-K

Det får vi göra om snart! :)

2011-10-22 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback