Lördag 12 november

Har ledig helj och de är så skönt. Men som vanligt så är jag lite smått uttråkad och lite rastlös.
Är sugen och hitta på ngt ikväll samtidigt som jag inte är de. Känner mej trött oxå :/
Vart bjuden hem till L på tjejkväll, hon trodde dom skulle röra sej vidare förmodligen mot bowlingen sen. Men jag vet inte om jag har ngn lust att gå dit heller.
Fan att man ska ha sån beslutsångest.
Ska dricka lite kaffe nu och kolla på trav, sen tar jag Charlie med mej och åker upp till stallet och tar in hästarna.

Igår följde jag med Tina och Ante till Romme. Dom hade en häst till start i lopp 9, var en kall kväll.
Men hade iaf lite ögongodis och kolla på ;)

Har ridit Jullan idag, blev en ganska lång vända idag var nog ute närmare en timme.


Tror de får bli ett glas vin senare :)
Få se om ngn hör av sej och har nå kul och erbjuda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback