Måndag

Dax före en liten uppdatering igen.

Vart långledig. Och imorrn har jag fått en kort extra tur, men tacksam över alla timmar man kan få.

I lördags på kvällen var Hammerfall på bowlingen och spelade. Var där och dom var kanon bra. Hade kul som fan.
Gårdagen var en seg dag. Men jag piggnade till på eftermiddagen och ¨kte till stallet och tog en skritt tur med Jullan. Var och testade en sulk som passade som jag ävven köpte. Så nu har jag en egen och behöver inte låna nå mer :) Skönt och slippa känna sej beroende av nadra för att man inte har alla grejer. Men nu är de bara att anmäla och åka och starta.

Vilket jag även gjort idag. På Romme i lopp 9. Var först utan pengar, men hon gick nytt rekord och jag är kanon nöjd. Kusken öste beröm och sa att hon kändes mkt finare än sist han körde henne och de är jätte skoj och få höta att man gör ett bra jobb som tränare ;) Karro följde med som sällskap och agerade hästskötare. Tog ca 40 min innan vi fick på henne för avfärd, hem däremot knallar hon in helt utan problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback