Onsdag Nionde mars

Ingen som vill sällskapa mej och Jullis på fredag??
Mamma har erbjudit sej att följa om jag inte får tag i ngn annan...

Sen har jag stött på ett litet problem. Skulle behöva ha tag i ett helstängt huvudlag och testa. E i stallet har ett och jag skrev en lapp till henne och frågade om jag fick låna det på fredan, men har inte fått nå svar tebax. Ja menar de ska användas först i värmningen och sen i loppet, hur många minuter blir de?! Kommer ju lixom inte att gå sönder. Nu frågar sej säkert några av er läsare varför jag inte köper ett eget.. Jo för att de kostar ganska mycket och jag har inte så mycket cash, sen har Aubiose clubmedlems rabatt denna månad på helstängt, men problemet är att den affären är i Borlänge och jag vet inte om jag hinner in dit innan på fredag, beror på när man kommer fram, sen kan de ju vara slut oxå.. Ja man vill ju handla där de är billigast...Så det skulle ju verkligen vara toppen snällt om jag kunde få låna av nån tills jag har skaffat mej ett eget.


Jaha nästa problem??! Mina idioter till grannar.. Nu är sonen me hund hemma och de är ett jävla liv ovanför. Jag tror jag blir tokig snart.. Ska bli jävligt roligt(eller inte förmodligen) och se(höra) hur sent de blir varje kväll och hur många kvällar de ska festas.. Nä för fan ge mej en ny lägenhet Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.


Kommentarer
Postat av: annica

men jag villå kan följa!!!!vilken tid?? ska jag åka till rättvik då?

2011-03-10 @ 06:45:10
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback