Onsdag

Imorse var de -10 grader igen, huua. Men de blev varmare framåt dan och de vart en riktig vårdag :)

Hade tänkt och rida Jullis en sväng nu på kvällen efter jobbet, men ärligt så orkade jag inte. Hon har stått nu i 3 veckor sen sista starten. Så i heljen då Måste jag börja träna på henne igen. Ari går numera med endast två skor för igår hade han tappat sin andra baksko. Ett måste även där är att jag ska fixa på han skor bak så han får börja göra nåt oxå. Men de är ju så svårt och sko bak, tycker iaf jag.

Nu ska jag mojsa ner mej i soffan under en filt och kolla på alla program som avlöser varandra.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Nej precis, och vi har ju dessutom ett stort gemensamt intresse :-) dyrgriparna! Förstår att det kostar när du ska hyra in dem... usch, vet ju vad det kostar för mig som slipper hyran...



Ja, det är kanon att J kan bilar! Man slipper iaf betala för jobb utan bara delar om bilen går sönder. Ja, sen att han kan tjäna lite på + att de han hjälper också tjänar på det. Så blir du nöjd så vet du vem du kan rekommendera om fler vill ha hjälp. ;-) Men han är duktig och helst vill han ju ha en egen verkstad, men det är svårt och vanskligt det där med att starta eget också...

2011-03-30 @ 23:51:43
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback