Måndag 20110307

Har ridit en lugn vända med Jullan i sällskap med Karro och Benji idag. Vi skrittade bara och jäklar va nyttigt de kan vara.

Tvättat har jag hunnit med oxå.

Sen följde jag Karro och Emma-Ida till Mora på eftermiddagen, var in på Granngården, Ica Maxi, Donken och sist på Djurmagasinet och köpte 4 st fiskar till Ida.
Kom hem i 18 tiden.

Nu är de snart dax att åka upp och plocka in hästarna.

Fått extra jobb imorgon en mycket konstig tid, men jag får iaf sovmorgon ;) 13.30 ska jag börja och följa en tant till Mora Lasarett.. vet inte när vi kommer tebax men så sent ska de väll inte bli...

Äre någon som vill följa till Romme på fredag?? Skulle behöva både lasthjälp och sällskap, bara att höra av sej om intresse finns.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback