Söndag tolfte juni

Sitter på jobbet och ska strax luncha. Slutar kl 13 idag och de känns otroligt bra då jag är så trött och tänkte hem och vila lite. Är ju verkligen trök och viloväder idag oxå, spöregnade för en stund sen.

Jobbade ju kväll igår och hästarna fick komma in över natten då jag kom upp till stallet när jag slutade så började de åska och blixtra igen. Hade tur att jag dröjde mej kvar i stallet oxå när dom kommit in för Jullis fick en foderpropp igen :/ som tur var lossnade den ganska snabbt, men de är absolut inte roligt när de händer... Vågar knappt tänka på vad som skulle kunna hänt om jag hunnit sticka därifrån dom gångerna hon fått det...

Nä nu får mina arbetskamrater ta och komma in så jag får lite lunchsällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback