Tisdag 12 juli

Jag har vart lite dålig på att uppdatera, jag vet...
Men har inte hänt så mkt mer än att jag har jobbat ocg förkylningen sitter fortf i.

Gårdagen och idag är jag ledig.

Igår var de åter igen trav på hemma plan, men jag jobbade inte, för Jullan startade i lopp 9, som vanligt med T i sulkyn :)
Denna gången så satte vi på henne en murphy och CSB. Funkade kanoner och hon rätade verkligen upp sej, T var mkt nöjd med henne efter värmningen. Hon slutade 6.a i loppet, ett tag in i sista svängen trodde han att dom skulle vinna, men de vart sån fartökning så hon kunde inte hänga med. Men som vanligt är jag tok nöjd över min lilla tjej, hon gör de alltid bra :)

Idag har jag tvätt och städ dag. Men nu är jag klar med de mesta så jag ska strax dra mej ut i regnet, först en prommis med Charlie sen upp till stallet och luncha och göra iordning. Sen får jagse om jag ska ner på tisdagskul lite och kika.

Bara 3 dagar kvar sen semester :)


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Enklast att värma dom är såklart med en hotfix applicator. Jag använder mig utav en sådan. Sen kan du även värma baksidan med en tändare (håller stenen med pincett) eller stryka fast dem :)

2011-07-12 @ 20:15:32
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback