Sista januari 2011

Imorrn är de ny månad och lite närmare våren =)

Jobbat idag.
Nu på kvällen har jag vart i stallet och pysslat med 2 av mina älsklingar. Var även in till hästsportaffären breve stallet och köpte ett par nya skor. När jag kom hem slog de mej att jag köpt fel:/ skulle haft aluminium men de vart järn. Få se imorrn om jag kan byta eller om vi ska chansa och ha dessa på fram ändå. Ska testa en ny balansering på Jullis. Och imorgon em kommer ev Ina och ska hjälpa mej sko lite. Ari har ju gått med 3 skor hur länge som helst eftersom ena bakhoven är lite trasig så får ja inte på en sko där. Och Jullis är så lång i tårna fram så de behövs lite pedikyr vård på dom :)
Och om de inte är alltför kallt imorrn så ska jag rida en sväng efter jag slutat jobba.

Men nu resten av kvällen blir de att softa i soffan innan de är dax för sängen.



Update 21:49
 
Skickade ett sms till Tina som är på Romme med 2 hästar till start, en gick i loppp 1 och vart oplacerad nästa startar i lopp 11 som går när som helst.. Hur som så frågade ja henne om hon kunde springa in på travshopen där och köpa aluskor och brodd så nu är de fixat. Så nu har jag rätt skor, men har ett par över.. Men kan ju va bra och ha ;D


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Alltid bra att ha över! Och hur många man än har över har man aldrig nåt som passar. Jag har ju oturen att ha en häst med 1or bak och 2or fram (ibland även 2or bak) och en annan med 3or runt om men ibland 4or.... suck.....

2011-02-01 @ 11:02:49
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback