Måndag 20110110

Idag har jag jobbat 8-12.. Fin dag de kan jag säga.
Imorrn är jag ledig och på kvällen ska jag hem till Lotta på jobbet på en Oriflame visning.
Ska även träna på Jullis imorrn igen.
Har vart + grader nu i två dagar. Men nu ser jag på termometern att de börjar bli lite kallare igen.

Fick en räkning idag från ST(Svensk Travsport) och den var ju mindre rolig kan jag ju säja, fattar inte att de ska vara så jävla dyrt och ta ut sin licens. Fick även räkningen från Jullis start sist på Romme, anmälningsavgift+boxhyra, de är fan inte billigt och starta heller. Och då är de ju inte enda utgifterna, man ska hyra finka om man inte har egen, bensin och kusken ska ha för att han kör... Hmm nä bara och hoppas de trillar in lite pengar snart som Jullis kan springa in..
Kanske ska ha A.S med mej, hon brukar ju bringa tur, iaf på hundutställningar ;D


Kommentarer
Postat av: annica

säg bara till så följer jag vettu;)

2011-01-12 @ 13:17:29
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback