Måndag 21:a februari

Wohoo, känner mej glad och full av energi idag :) vet inte vad de beror på..

Jobbat en kort dag idag, 8-12.

Sen har jag ridit Jullan en sväng, pigg och het som alltid.
Denna vecka ska jag lägga om träningen lite på henne få se om de ger igen nåt. Hon ska endast vila på onsdag tänkte jag. Ja och till heljen så klart men de har ju sina orsaker :D
Jag jobbar ju till kl 16 både onsdag och torsdag, så de hinner ju bli mörkt innan jag ger mej ut på en tur, men de ska nog gå bra de med.

Efter stallet så drog jag ett varv med snabeldraken. Och nu sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp kaffe.
Ska erkänna att nu vart jag lite trött, men de tycker jag man kan få bli/vara efter att jag hållt igång hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback