Alla <3 dag 14:e februari


Fy fan vad jag mår illa. Har gjort det sen igår eftermiddag. Det kommer och går, känns inte som jag ska spy. Utan mer som jag fått ett slag i mellangärdet och mår illa av de.. Vette fan vad de kan vara.

Ska och hämta 2 st hösilage balar i 17 tiden idag. Kommer kännas skönt när höet är på plats, men så trist och hämta.

Har tvättat idag, vart i stallet och gjort iordning, och sen fixat stoppet i avloppet där som vart i några veckor nu, men ingen annan som gör de så jag fick fixa de även denna gång.

Nä undra om jag ska ta och vila lite innan de är dax att åka och hämta släpet..


Kommentarer
Postat av: dorran

samma här hörru:(..vet inte vad det e för skit som går!!!jobbigt äre iaf!!!

kram

2011-02-15 @ 09:58:05
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback