2 öl senare..

Jag håller på att somna :S

Har känt ett visst partysug idag. Men velat, fram och tebax, ska jag, ska jag inte osv..

Men tänkte att jag knäpper en öl, och tar en dusch. Men kände direkt att tröttheten kom smygande.
Men så började jag chatta med en på FB och ändrade mej för några sekunder och sa att jag skulle hänga på skulle bara sminka och fixa håret. Men sen fastnade jag i soffan och kände då att jag inte orkar. Så nu sitter jag här med en viss "tantvarning" att jag vill sova. Kvart över 9 en lördag kväll, då måste man va bra trött. Eller är de gammeln kanske?!

Btw vilket jävla shit på melodifestivalen, har aldrig hört nå värdelösare i hela mitt liv tror jag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback