Nittonde december

Måndag

Vet inte vad jag ska skriva..

Fick hoppa in och jobba extra i lördas kväll, 5 timmar kvalificerad övertid, Kashing en massa klirr i kassan på januari lönen, de tackar jag inte nej till :) gärna fler såna tillfällen tack :D

Hittade på en gammal spark i garaget, eller ja såg den förra vintern, men nu på kvällen då baxade jag ner den och tog Charlie med mej på en liten tur. Tänkte att nu jäklar kommer de bli åka av. Men tjii fick jag, var nog bara jag som tyc
kte de var skoj, för jag fick typ dra honom fram :/ men men jag ger mej inte, vi ska ut fler ggr :D

Imorrn är jag ledig, då ska de tvättas igen, jag ska bädda rent, sen ska jag fixa i stallet, få se om jag tar en lugn vända med fröken oxå. Hon är pigg som bara den så de är ju ett gott tecken.

Ari vart halt och jätte tjock i ett framben i fredags, lindade honom med BoT över natten. På lördagen var jag på apoteket och köpte zinka bandage, fast numera heter de Varicex F. Lindade på honom de och de ska ju sitta på ett tag, men redan nu ser jag en märkbar skillnad, de är inte svullet längre och han haltar inte :) förmodligen så har han sträckt sej eller halkat till. Ska få han skodd nu inom de närmaste.

Tänk om 5 dagar då är de julafton igen.
och snart är vi inne i januari oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback