Lucia dagen

Tisdag

Har vart ledig idag. Skönt efter min tuffa arbetsvecka som jag har var 6:e vecka.
Men tror ni jag har fått vart ledig från jobbet ändå?.. Nä då chef och assistent har försökt få tag i mej imorse kl 8. Sov då och hade som tur var stängt av ljud på mobil och hemtele hade jag stängt av helt..
Dom skulle höra om jag kunde hoppa in och planera lite denna vecka för de har blivit sjukdom där. Snacka om sjukt och ringa om de så tidigt en morgon när man har ledig dag. Dessutom undrade dom om jag inte kunde komma in och jobba lite imorrn fm, fast jag har tatt en semester dag!! Hmmm har väll tatt sem av en anledning.. men men, jag sa bestämt nej.

Har haft tvättdag annars och fixat en massa i stallet.
Nu har jag myst ner mej i soffan och ska kolla på Twilight filmen som går på kanal 5 kl 21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback