Lördag

Idag är de rusk väder. De stormar och blåser, snöade lite tidigare men har nu övergått till att börja regna :(

Jag har tagit en liten tur med Jullan, red inte så långt för de var absolut inge skönt väder och vara ute i. Sen så har jag ju fått så ont i nacken, ner mot skulderbladet igen. Min vänstar arm är jätte svag. Men ringde S när jag kom hem från ridturen och imorrn kväll ska jag dit igen så får han ta och kolla upp min hopplösa kropp..

I mitt inlägg igår bad jag ju er om hjälp vilket typsnitt jag ska ha som brodyr av mitt namn på jackan.
Det ena typsnittet kunde jag visa er hur de ser ut när de står mitt namn, men de andra fick jag bara till vanliga alfabetet, men ni har ju en liten aning om hur de ser ut iaf :)

Typsnitt 1
Brush Script

Typsnitt 2
Ariston
 


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Roligt att höra :)

2011-12-04 @ 17:46:39
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback