Ho ho..

Oj här var de dåligt med uppdateringar...

Men har inte hänt så jäkla mkt. Mest jobbat och vart i stallet.

Igår eftermiddag följde jag med Karro och lilla Ida till Mora en sväng.
Shoppade ett par nya skor, 2 st linnen, lite annat smått och gott, lite bra och ha saker.

Har jobbat extra idag, imorrn jobbar jag kväll och dag på nyårsafton, skulle jobbat nyårsdagen oxå men eftersom M på jobbet ville va ledig julafton så bytte vi så hon jobbar igen på söndagen för mej.
Har inga planer alls, för vad jag ska göra på aftonen, men är öppen för förslag.



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Toodels, du har en utmaning i min blogg=)

2011-12-30 @ 14:49:31
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback