happy new year :)

Lördag och nyårsafton. Var -7 grader imorse när jag klev upp. Kollade igen nu precis och nu är de -10.
Imorrn ska de tydligen bli snö oxå... Återstår att se och om de kommer så kan man ju hoppas den får ligga kvar.

Ikväll kommer jag ta in hästarna lite tidigare tänkte jag. Men tror inte jag behöver stoppa nå bomull i öronen, tror inte de kommer låta så mkt där uppe och där runt omkring blir de nog inte så stökigt. Sen är ju inte Jullan överförrtjust o ha nåt i öronen vid tävling så skulle jag stoppa in nå nu så kommer hon antagligen och stå och ruska hela kvällen/natten tills hon fått ur de.. Och hur mkt lugn och ro får hon av de?!

Gott Nytt År!



Update 19.46

De vart bomull i öronen åt mina små hjärtan ändå. Men J gilla de inte alls. Men de är ju bara för en natt iaf, och de är ju ganska stor chans båda lyckats ruska ur de tills imorgon bitti, ja vem vet dom kke inte ens har de kvar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback