Lördag natt..

Sitter här i min ensamhet. Tog ett glas vin kollar runt lite på nätet och har teven på, Sagan Om Konungens Återkomst. Har sett dom flera ggr, men fanns inge annat bra och se så..
Blir väll snart sängen.

Idag har jag spenderat flera timmar i stallet. Tog och skoddde Ari fram så nu är han fin och nu är de bara bak som ska göras. Men tar de en annan dag, min rygg pallar lixom inte. Jullis ska oxå få lite pedikyr nån dag här vid tillfälle.. När Ari var skodd så körde jag honom en sväng, en kort vända men blev ganska mkt trav, för han var pigg som sjutton, dessutom var de en massa Vasa ryttare ute och red och bara dom som sprang om gjorde ju inte tävlingsinstinkten bättre på honom, han skulleikapp till vilket pris som helst. Verkar som han klarar mer än jag tror fast han stått så pass länge. Han verkar orka ganska mkt. Men kan nog vara så att han har en bra grundkondis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback