Morning has broken.

Fredag.

Soligt och fint, skönt när man är ledig.

Hade fullt upp igår, med höhämtning och greja, sen på City Gross. Shit asså va billigt hästfoder dom har där. Synd att de inte ligger närmre, men man får väll ta en tripp en gång i månaden eller liknande och handla på sej så de räcker. Igår köpte jag iaf 2 st helhavre säckar och en betfor säck. Hade jag köpt allt de på Granngården hade de blivit dubbelt så dyrt skulle jag tro.
På kvällen red jag Jullan i sällskap med Karro och Benji. Vi tog en lugn skritt tur, jätte skönt på kvällsidan.

Idag är de trav här hemma igen. Inte lunch trav och inte kvällstrav utan Eftermiddags trav. Första start 15.

Ska diska lite och dammsuga lite strax. Sen ska jag och betala hyran och köpa mer dammsugar påsar innan jag åker till stallet.

Ha en fin dag i solen.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback