Måndag

Idag har jag vart på ABF kurs. Är 3 tillfällen och alla på måndagar. Var kul och lärorikt, sen skönt och komma ifrån jobbet lite oxå :)

Nu på kvällen har jag vart hem till Karro en vända och fikat, och snackat en hel del, ja inte skit men en massa hästprat. Tänk att de alltid finns nån som vet bäst om saker och ting, som jämt ska utmärka sej och vara så duktig.

Imorrn är jag ledig, om jag inte får extra jobb på kvällen. Men jag har inget emot en till ledig dag. Och imorrn då jäklar då ska jag rida Jullan. Ska även tvätta igen. Hade inte så mycket tvätt denna gång så de går ju fort att få bort de ur tvättkorgen.

Så imorrn hoppas jag på sol och värme, alltså en riktigt vår dag :)

Nu ska jag kika på CSI som följs av BB innan de är dax för sängen.


Kommentarer
Postat av: annica

haha finns det sånna inom häst världen oxå menar du^^, o inte bara inom ..tjja....typ volvo å saab världen;)

2011-04-05 @ 06:05:53
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: karro

hahahha... de lät som de va jag som trodde att ja visste bäst... meeeeen ja vet vem du pratar om så jag tar inte åt mig de minsta.. hahhahah... vi får ta en fika snart igen... OCH en ridtur tillsammans... bara jag får min sabla sadel nångång..

2011-04-06 @ 13:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback