Lördag

Lördag kväll och här sitter jag.. Fy fan vart så deppig nu på kvällen... Finns en sak jag funderar mkt på..Jobbig situation de där.

Aja hur som, så har bilen nästan blivit fixad idag, naturligtvis så var de fel bussning som hade kommit så de får vi ta en annan dag, men de andra felen är då åtgärdade :)
Har spenderat en hel del med timmar i stallet idag, både i mitt och där Karro har hästen.
Och nu på kvällen så har jag ridit Ari som har stått sen i november, red tillsammans med Karro och Benji och Susanne på hennes islänning. Hör och häpna jag trodde jag skulle få mej en rodeo tur utan dess like på Ari, men han var kanon snäll och lugn, ja lite pigg var han väll och ville trava, så han fick väll göra de en liten bit. Och hästen kändes som en dressyr häst:)
Ja nu är de bara och träna igång honom och se om han kan klara av och kvalas då.. annars får han bli min lilla(!) gårdshäst. För jag märkte på honom hur kul han tyckte det var att äntligen få göra ngt igen.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Så typiskt att det blev fel bussning då! De är såna klåpare, inte första gången J får fel grejor. Hoppas det går att fixa iaf!



Modigt att svinga sig upp på en dynamit. Skönt att de är lugna vid såna tillfällen iaf :-) Jag ska väl också försöka spänna för den ena som också stått sen november...huvva...

2011-04-10 @ 10:52:09
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback