Fredag

Och blåsten den fortsätter, solen kikade fram en sväng på dagen och det vart jätte varmt. Men nu känns de ruggigt och jag stannar helst inne.

Är så trött idag, trots att jag sovit bra inatt, är glad att jag är 3 dagars ledig iaf.

Har vart ute på en körtur med Karros Benji, han är fan den snyggaste nordisen jag vet, liknar Järvsöfaks och Faksen är ju en av mina stora favoriter.. Nu är ju inte Benji en travar nordis utan han är bruksnordis men så otroligt trevlig och mysig:) tog lite kort på han idag ska lägga ut så får ni se:)

Har även hunnit med och springa ett varv med snabeldraken, de är ju inte bara hästarna som släpper sin päls nu, finns en till här hemma går inte många timmar efter man dammsugit så syns de knappt att man gjort de, ganska drygt, meen va gör man?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback