Trött, tröttare tröttast!

Kom hem till Rättvik i 18 tiden. Så de vart en heldag i Sandviken.
Lite besviken är jag men vart en placering bättre idag än sist. Men hade önskat fått en 1:a oxå. Så idag vart de en slät 2:a så jag gick tyvärr inte vidare. Fick otroligt bra kritik iaf. Nu är de slut för utställningar för oss för i år. Och nu satsar vi på nästa år. Tills dess så ska jag banne mej ha fått mer muskler och grövre hund. Måste bara komma på nå bra sätt och träna upp honom på. Tur de blir vinter snart så han får springa i snön.. Om de nu blir nån...

Charlie är helt slut efter dagen och gick och la sej direkt vi kom hem, han ville inte ens ha nå mat.
Jag är oxå väldans trött så de blir inte och va uppe nå länge till för mej heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback