Torsdag tjugotredje september

Idag har jag då jobbat 10-16, fan va najs, lite sovmorgon och inte alltför lång dag.
Sen var jag på deligation.

När jag kom käkade jag lite. Sen tog jag tag i lite städning, dammsög och torkade golv. Efter de pustade jag ut och la in alla räkningar som ska betalas denna månad.
Vart i stallet och fodrat och släppt in Ari och passade på att ta med Charlie och kvällsrastade han där.
Nu sitter jag med slingmedel i huvet och ser ut som en alien eller nåt :D

Pappa ringde precis och han och hans qvinna kommer på lördag, på dan någon gång. Ska väll ut och äta nånstans då...

Strax dax att skutta in i duschen och skölja ur håret och hoppas på ett bra resultat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback