Torsdag 2 september

Idag jobbar jag och har delad tur, mindre roligt. Men desto roligare är att jag blir lite lång ledig i 5 dagar nu, om jag inte får extra jobb, vilket jag behöver...

Igår efter jobbet på kvällen så var de dax för Charlies dusch/bad inför söndagens utställning. De tog ett bra tag innanjag lyckades få in honom men när han väl stog där gick de bra. Hade en ny strategi så de vart bara halv dusch, ben, svans under hakan och magen. Han är ju ren på ovansidan så att säga så de kändes onödigt att tvätta där.

Idag åker jag runt i en vit 745. R tog min bil imorse för han ska fixa lite med den. När man vrider på värmen blir de imma på rutorna, ett typiskt fall av att de läcker vatten/glykol så kallat glykolimma. Inga mängder för jag märker inget men de kan vara en O ring som inte vill vara med längre. I värsta fall är de värmepaketet :S bara och hoppas på de lättaste och billigaste alternativet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback