Tisdag 28:e september

Idag kom mina efterlängtade blinkers :D dom är i klarglas med svart bakgrund. Har meckat ditt dom och de ser ut som en helt annan bil. Lyckades få i 2 st små blåa lampor oxå i parkeringsljuset. Kommer lysa skitsnyggt när de blir mörkt, meeen jag får nog inte ha så enligt Farbror blå..

Har jobbat idag, bytt från kväll till dag, så de vart ju ett kort pass på bara fem timmar så jag slutade kl 12.30.
Håller på och tvättar och senare ikväll så blir de ett banjobb med Ari ilag med Ina och en av hennes 2åringar.. Eller ja kanske båda hennes, om hon har nån som kör den andra. De var längesen vi gjorde ett jobb nu så de ska bli kul och se om hans "polett" har trillat ner..

Ser framemot den 25 november, då kommer nämligen djurprataren Gabriella hit till Rättvik igen. Hon var här i mitten av september men då hann jag inte få en tid. Hon blir fullbokad direkt. Men denna gången hann jag boka in mej. Tycker de är intressant med såna. Ska bli kul och höra vad Ari har och berätta.
Vet att alla inte tror på att man kan prata med djur. Men jag tror på sånt. Sen finns de vissa som säjer sej kunna göra de, men jag tror inte att alla har den förmågan.
G är iaf väldigt känd, tror till och med hon varit med på teve. Och hon tror då jag på att hon kan.

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag vila en liten stund, vart lite skum i magen och illamående.........


Kommentarer
Postat av: annica

hörde inte nå av dej nå i går ?

2010-10-01 @ 06:37:51
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback