Söndag 26:e september

Hmm få se sist jag skrev var i torsdags..

Fredagen jobbade jag. På kvällen så körde jag åt Lalle och Sune till Falun och in på Mariannes. Vi var där till ca 1 tiden, sen åkte vi på donken och käkade innan vi for hemöver. Regnade som fan hela kvällen och de var inte alls kul och köra då.

Trött igår eftersom de inte vart så mycket sömn. Dessutom ställde jag ju klockan eftersom min pappa skulle komma och vi skulle fira min födelsedag. Han ringde och sa dom skulle vara här i 12 tiden men hon vart kvart i 1 innan dom dök upp. Åkte till stallet och visade Ari och passade på att ta in honom, han var dyngsur och frös. Sen å¨kte vi på lite seeightsing och kollade in Springkällan. Sen åkte vi till Hantverksbyn och käkade. Fick ett kuvert som innehöll lite pengar, dom sa att jag fick köpa mej vad jag ville och pengarna skulle vara till mej, och inte köpa nåt till djuren:D så jag får fundera ut nå jag behöver...

På kvällen var jag hos Fi, vi drack lite och sen vidare till bowlingen. Av henne fick jag 2 st ciggpaket inslaget :D
Var inte så vidare mycket folk ute, men man fick göra de bästa av situationen.

Idag har jag mest segat. Och på dan var jag upp till mammsen eftersom syrran från Falun var här med paket. Vi käkade och fikade lite och så öppnade jag paketen. Fick 2 st vita lampor att ha i vardagsrumsfönstren och en vanilj parfym.

Nu ska jag snart bege mej till stallet mocka och ta in, sen ska jag faktiskt köpa me mej nå mat hem, för jag är hungrig igen och man lär ju äta lite bakismat eller :D


Kommentarer
Postat av: annica

hej!! ja det kan man säga att jag är:(!!! känns som vi måste bubbla å dricka kaffe snart så man får spy ur sig lite galla:)!!!!kram

2010-09-27 @ 08:36:31
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback