Tisdag 20101026

Oj oj nu händer de saker minsann....... På måndag då är de planerat att jag kommer åka tillbaka till Blnge för att hämta de jag ska köpa.

Har jobbat idag och sen har jag vart på en insulin utbildning i 3 timmar. Vi gick igenom en hel massa och fick ta blodsockret på varann, sen fick vi teststicka med en insulin penna i en liten gummiliknande kudde. Om ca 2 veckor då ska vi skriva provet och klarar jag de ja då får jag deligation för att ge insulin. Jag gruvar mej lite, för dels måste jag plugga inför de och dör de andra så har jag inge läshuvud och teoretiska prov är inte min starka sida, jag är mer praktiker, så vi får se hur de slutar..

Annars rullar väll allt på i vanlig takt. Snön ligger kvar och de är ganska halt på vissa ställen. Tyvärr så halt så jag kan inte träna Ari eftersom han har sommarskor fram. Men på torsdag är jag ledig och då ska jag försöka ge mej på att få på han broddade skor istället.

Nu inväntar jag att kl ska bli 21 så jag får kolla på desperate housewifes, sen blire garanterat sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback