Torsdag elfte november.

Vintern har kommit igen. Få se om snön får ligga kvar nu då. Ganska mysigt egentligen och de blev ju genast mycket ljusare.

Har vart mest jobb under veckan som varit. I måndags jobba jag först på mitt vanliga jobb, på kvällen drog jag till Romme och jobbade där. På tisdagen vanligt jobb igen. Igår ledig men lunchtrav här hemma. Idag är jag ledig, men ska på insulindeligation och göra provet :S usch kan villigt erkänna att jag inte pluggat så mkt alls, så de går säkert inge bra.

Imorrn ska jag jobba kväll. Även på lördag, men söndagen då jobbar jag dag och slutar tidigt.

På stallfronten så funkar de kanon, har väll inte hunnit med och tränat nå dessa dagar, och Ari har ju bara vinterdojjer bak. Men gullungarna trivs så bra tillsammans tar man den ena ur hagen så står den andra kvar och gnäggar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback