Söndag 1.a advent

Sovmorgon idag igen. Mwn sen har de vart full fart. Kom till stallet i halv tolv tiden och har vat där tills nästan halv fyra. Mockat och fixat och sen körde jag Jullis.. Hon fick stå inne och torka en stund då passade jag på att åka och handla lite. Sen när jag var tebax i stallet igen tog jag in Ari och pysslade lite med honom. Blistrade även på hans bak knän eftersom han sa till Gabriella att han hade ont i ett av dom, vilket sa han inte.

Imorrn jobbar jag en kort dag. Och slutar kl 12. Så imorrn blir de Aris tur att få ut och röra på sej.

Ikväll blir de bara att mysa ner sej i soffan och kolla på teve i massor. Fast först ska djuren ha sitt. Hästarna ska in och ha mat och Charlie ska ut och rastas och såklart även han ha mat =)

Älskar verkligen mina djur♥ vet inte hur mitt liv skulle vara utan dom.


Kommentarer
Postat av: annica

djuren är våra bästa vänner oavsett om det e en fisk eller en häst..haha..allt bra ??

2010-11-29 @ 07:49:42
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, var med i dagens blogg om du vill :P

2010-11-29 @ 08:06:40
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback