Oj oj vilken spännande dag..

Är fortfarande förkyld. Nu har jag inte ens smak eller lukt, jobbigt värre =(

Idag var jag ju med Ari till Ingels för att träffa Gabriella djurkommunikatören. Så otroligt spännande och intressant de han hade att säja. Hon skrev ner allt och sen spelade hon in på band. Jag har ingen bandspelare men så fort jag får tag i en så ska jag lyssna och skriva ner allt. Men han har i varje fall inte blivit så bra behandlad på ett ställe innan jag köpte honom. Han sa även att dom två jag har problem med i stallet inte vart så snäll emot honom.. Vilket jag har anat och nu fick de bekräftat.
Hur som så fort jag fått ner allt på papper kommer jag lägga ut här vad han sa...

Hade ju oroat mej lite hur de skulle gå att lasta honom eftersom jag bara åkt med honom en gång och de var den gången jag köpte honom. Men mitt ♥ lilla gick snällt på utan problem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback