Tisdag

Jobbat idag. Sen när jag kopm hem, städade jag av en snabbis. Gick ut och drog igång gräsklipparen för första gången i år. Klippte 2/3 gräsmattor så få se hur vädret är imorgon om jag tar den sista. Har sett ut som en djungel här, men nu är de fint och kort igen, få se hur många dar de dröjje innan nästa klippning. Håller även på och tvättar, men den sista maskinen är i så de är ju klart om ca 1 timme. Sen ska de bara torkas och idag fuskar jag med både tumlare och skåp.

Imorgon är jag ledig, sen kör jag 6 dagar på raken innan jag får en dags vila.

Nu har jag anmält Charlie till utställningen i Avesta den 12 juni =) spännande, få se hur de går för oss i år. Har ju några utställningar inplanerade. Och de skulle ju vara kul om han tog ett till Cert eller varför inte två till så blir han svensk Champion =)

På torsdag kl 17 då ska jag och Ari rida lektion igen i ridtravar träningen. Sist stog vi över för jag jobbade.

Nu ska jag softa lite innan sista maskinen är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback