Oh what a day....

Vilken dag... Vill typ bara gå och dra täcket över huvet så de får bli en ny dag som förhoppningsvis innebär lite mer tur.

Fick punka på bilen vid jobbet idag. Fixade så Ac Center kom och skulle hjälpa mej eftersom jag inte kunde köra bilen. När dom tatt av däcket så visade de sej att de inte gick och laga däcket för de var så nött så ståltråden var framme på vissa ställen. Jippie lixom jag som är så stenrik!!
Dom hade ett extra däck med som dom satte på så tog dom bilen med och åkte. Efter en stund ringde dom och sa att dom hade 2 st nya däck i min dimension för 2 tusen.
Jaha bara och låna ihop pengar då. Så efter jobbet knatade jag bort och hämtade bilen betalade och åkte därifrån.

En annan grej som hände på eftermiddagen var att min mobil slocknade, eller dog ska man väll säja. Hade den på laddning och helst plöstligt så slocknade den och jag kunde inte få igång den. Tog ur batteri och grejade men den var helt död. Gick väll en sisådär 45 min sen testade jag och få igång den igen och då startade den lyckligtvis.

Mamma tyckte jag skulle köpa mej en lott. Så sagt och gjort, de blev en triss, dock ingen vinst.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, fy fan, vilken otur! Just vad man behöver så där innan löning.Som att man inte har nog utgifter när man har häst! Suck

2010-05-24 @ 22:54:54
URL: http://mylifeandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback