Måndag 3: Maj

Idag fyller bästaste Sofie år, Grattis till dej ♥

Ja heljen har avlöpt. Syster och jag festade i  lördas, och de vart väll inte direkt som jag tänkt mej till en början, men de ordnade upp sej. Sen fick jag en kärleksförklaring av ett X som betytt otroligt mycker för mej.. Hmm dax och komma på de nu?! Har inte vi lixom haft vårt eller?
Mådde trots allt bra igår, förutom seg och tröttheten som lyckas leta sej på dan efter.

Idag har jag vart ledig, men blev erbjuden ett riktigt hästpas.. 12-22 men jag tackade nej, kände att jag inte orkade, fast de hade ju gett ett antal timmar.. men men.

Har kört Ari idag.

Imorrn ska jag debutera i provloppen.. nä jag ska inte köra Ari. Jag ska övningsköra startbilen... Hjälp, är lite nervös faktiskt och värre blir de nog imorrn. Men de ska nog går bra hoppas jag =)

Nä dax för lite kaffe tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback