Löördag

Pissregnat hela morgonen och förmiddagen och lagomt tills jag slutade kl 14 då började de spricka upp. Vart kanon varmt ute. Jag städade av när jag kom hem, tog till och med ork och torkade golven vilket inte hänt på ja kommer inte ens ihåg sist :D

Nu på kvällen, när jag precis hade tatt en dusch, ringde de på hemtelefonen, de var ett nr som började på 076, när jag svarade var de en data röst som sa: Hej, du har ett nytt sms, och så började hon säja nåt... Jag vart skitskraj och slängde på luren, för de lät ju skumt, dels att man får ett sms på hemtele, sen vet man ju aldrig ifa de är nå som typ kostar en massa pengar som kommer på räkningen.... Så vad detta var har jag inte en aning om, men vet ngn i min omgivning om att de skickat ett sms till mej och kanske tryckt mitt hemnummer(om de nu går och messa så) så får ni höra av er igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback