Sökes och finnes...

Sökes: Hovslagare och bilmekaniker. Finnes: Häst med tapp sko och bil som behöver nya broms slangar och drag fixat.

He he du får gärna va singel och se bra ut me ;)

Nä då, tappskon den klarar jag och slå på själv, värre är de att fixa min bil. Så hör gärna av dej om du känner dej träffad på beskrivningen ovan.

Nu är jag ledig tills på måndag, då har jag en xtra tur, ska även jobba xtra på tisdagen. Men de blir iaf 4 dagars ledigt och sen tjäna lite xtra pengar är ju inte helt fel heller. Fick ett brev idag med posten, fom 1:a maj har jag fått en hyreshöjning och såna är ju aldrig skoj, men jag bor och trivs bra här. Ska jag komma billigare undan ja då blir de väll och bo som i en kartong, och vem fan vill de?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback