Nytt........

Ja som ni kanske ser så har jag fått en ny bloggdesign. De är duktiga Linda som gjort den =) jag är jätte nöjd med den. Började bli lite less på min gamla, men var givetvis nöjd med den oxå.

Idag har jag vart ledig, sov till 10. Sen vart ut en vända, stallet och handlat dammsugarpåsar. Sen har jag fixat lite här hemma, städat och tog även ett ryck och gjorde rent åt lilla Alvin. Som jag skulle gjort för längesen och idag vart de då äntligen gjort.

Nu på kvällen har jag träffat Sofie en sväng så var vi och solade lite. Ikväll är de ännu en säsongspremiär som jag ska se Grey´s Anatomy och igår började ju Desperate Housewives. Blir mycket premiärer nu så snart har man väll kvällarna fullspäckade med program man ska se.

Imorrn är de dax för ett snabbjobb igen. Tyvärr så är hästen vi körde ilag med sist, skadad så vi ska få sällskap av en nordis istället, men huvudsaken är ju att vi har sällskap. Ska även köra en 3 åring åt A, så ska han köra en annan 3 åring dom har. Ska bli spännande och köra nå annat. Och vilken stam sen.. pappan är självaste Scarlet Knight ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback