Måndag

Hmm jaha va ska jag skriva, var ju ett tag sen så kanske ska göra en liten uppdatering.

Har vart ledig fred-sön. På fredagen jobbade jag på årets första trav här hemma. På kvällen segade jag bara.

På lördagen spöregnade de mest hela dan och kvällen. Hjälpte Fi in med hästarna på em. Och på kvällen var hon jag och Anna på Big Street och käkade och en och annan öl och cider slank ner. Var väll egentligen tänkt att vi skulle vidare på bowlingen efter maten. Men vi vart så sega och trötta så vi beslutade oss för att avsluta kvällen och åka hem.

Så igår så mådde man toppen och var pigg, ingen bakfylla som förföljde en, ha ha!

Har jobbat kort dag idag sen bara vart hemma, städat och håller på med tvätt.

Ska åka till stallet om en stund och pyssla lite med mitt hjärta.

Denna vecka är jag endast ledig en dag och de är på onsdagen. Sen jobbar jag hela påsk, ja inte annandagen, men de spelar ingen roll, kommer ju tjäna lite pengar iaf och de behövs verkligen. Kan ju säga att de märktes rejält på lönen att man gått ner 25% :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback