Söndag 6 Juni Nationaldagen

Söndag igen och världens segaste dag.

Igår var de sol sol strålande sol. Mycket publik och skön stämning på travet då de var V75.

Var ju meningen att jag, Annica och Jenny skulle dra till Vansbro på kvällen. Men A var fortf dålig så vi avstyrde de hela. Efter travet och en dusch senare knatade jag ner till Fi m.fl. Satt där en stund då jag kände att jag verkligen ville till Vansbro, så jag ringde Dmbo och frågade om han hade plats kvar i bilen och de hade han. Så jag kom dit ändå. Men tror ärligt jaghade haft roligare med A och J men men fick ju komma iväg på nå iaf. Kom hem i 5 tiden imorse så då fick Ari komma ut och jag kunde hem till hund och sen sova.

Idag har jag slöat, slöat och åter slöat. Nu ska jag inte festa förens till midsommar. Nästa helj är de ju hundutställning i Avesta och heljen där efter kanske (*hoppas*) jag får besök ;)

Nu ska jag fortsätta och slöa och se om de är nå bra på teve. Annars drar jag nog igång en film. Min kusin Thomas var hit igår med 3 filmer som heter Småstadsliv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback